آیا شما قصد دارید تا کسب و کار جدید خود را آغاز کنید یا فقط می خواهید یک تلفن هوشمند جدید خریداری کنید؟
آیا شما به دنبال بهترین دانشگاه برای تحصیلات عالی خود هستید؟ یا فقط به دنبال شکارکردن حرفه ی مشاوره برای یک موسسه هستید ؟
آیا برای ازدواج خود به دنبال یک عروس یا داماد هستید یا فقط بدنبال  یک محل برای گذراندن تعطیلات خود هستید ؟
هر چه مورد نیاز شماست (ازهرنوع)، پاسخش این است:
تبلیغات، تبلیغات و تبلیغات

در دنیای امروز همه ما تحت تاثیر تبلیغات هستیم. خرید مواد غذایی یا لوازم آموزشی کودکان، پیدا کردن تعطیلات برای تماشای یک فیلم، انتخاب رستوران برای شام، برای رزرو یک سالن ضیافت برای رویدادهای خاص و جستجوی موسسات آموزشی ، شکار یک شرکت برای پیدا کردن شغل، تقریبا هر عمل توسط تبلیغات هدایت و تصمیم گرفته می شود.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات ( تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است. این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب‌ وکار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات ، از واژه لاتین " Advertere " گرفته شده‌است که به معنای " چرخاندن ذهن … نسبت به … " است . آگهی تا حد زیادی مکمل فروش محصولات، خدمات و ایده‌ها است. جالب‌ترین بخش یک تبلیغ این است که اطلاعات واقعی را با جذبه عاطفی هیجان انگیز همراه می‌کند. از این رو، بدون یک تبلیغ مناسب ، هیچ تجارتی نمی‌تواند موفق باشد .

باز (Buzz) چیست ؟(بازاریابی کلامی)

معنای تحت‌اللفظی " Buzz " ، " صدای آهسته، پیوسته ویا صدای زمزمه " ،است. در مفهوم تبلیغاتی، این یک تکنیک بازاریابی است که این روزها دارد ویروسی و همگانی میشود. تکنیک بازاریابی Buzz متکی بر قدرت یک پیام شخصی است.

این باور وجود دارد که ارتباط کلامی با مصرف کنندگان رابطه بهتری برقرار میکند. بازاریابی Buzz به عنوان یک شکل منصفانه از افراد بازاریاب تلقی می‌شود که به توصیه‌های ارائه شده توسط بستگان و دوستان آن‌ها اعتماد دارد. وب سایت‌های ارتباط جمعی پر انرژی ترین وسیله بازاریابی Buzz است.

اهداف تبلیغات:

ایده اساسی در تبلیغات افزایش کسب‌وکار با فروش کالا / خدمات است. علاوه بر این، اهداف دیگری از تبلیغات وجود دارد که قابل‌توجه است .

  • برای ترویج محصولات تازه وارد شده در میان مشتریان بالقوه.
  • برای ترویج برنامه فروش شخصی.
  • برای ایجاد آگاهی در مدت‌زمان کوتاهی بین حداکثر افراد در مورد کسب‌وکار خود.
  • برای ورود به بازار ملی یا حتی بین المللی و ایجاد گروه جدید از مشتریان.
  • برای بالا بردن حسن نیت و ایجاد اعتبار در میان مشتریان با وعده ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات.

فرآیند تبلیغات:

تبلیغاتی که در رومه ها، مجلات و جاده ها دیده می شود و یا در تلویزیون و اینترنت تماشا می کنید، تاثیر زیادی روی شما دارد . تبلیغات شامل مراحل مختلفی است از مرحله برنامه ریزی اولیه تا مرحله اجرا .

علاوه بر این، گروه تبلیغاتی شامل افرادی است که در زمینه های مختلف تخصص دارند. به عنوان مثال، کارشناسان مدیریت، ویرایش کپی، نوشتن خلاق، عکاسی، فیلمبرداری، بازیگری و غیره
در زیر مراحل بنیادی برای توسعه و اجرای یک تبلیغ وجود دارد.

گردش کار متداول در آژانس تبلیغاتی

بخشهای تبلیغاتی:

تبلیغات به سه بخش تقسیم می شود:

  • تبلیغ کننده: سازمان تجارت یا هر فرد دیگری که مایل به تبلیغ محصولات، خدمات یا ایده های خود است.
  • نمایندگی مجاز ( Ad ): یک شرکت مبتنی بر خدمات که ایده‌های جدید خلق می‌کند و یک تبلیغ جذاب و معنی‌دار ایجاد می‌کند.
  • رسانه: یک پلتفرم ارتباطی که رسانه اساسی و موثر را برای تبلیغات پیشنهاد می‌دهد.

آگهی های معمول و رایج

در حالی که شما برای تبلیغ کسب‌ وکار خود ایده های تبلیغاتی را برنامه‌ ریزی می‌کنید، باید تصمیم بگیرید که کدام رسانه مناسب‌ترین گزینه برای اجرای تبلیغ شما خواهد بود. شما می‌توانید از چندین روش تبلیغاتی از فهرستی که در زیر آورده‌ شده انتخاب کنید:

رسانه‌های چاپی

این روش یکی از قدیمی‌ترین، اما هنوز عمومی ترین شیوه تبلیغ است که شامل رومه‌ها، بروشورها، مجلات و کاغذ های تبلغ کوچک است. این یک رسانه کم هزینه برای تبلیغ است ، اما نرخ تبلیغات بستگی به موارد خاصی دارد مثل:
مکان: جغرافیایی شهر، منطقه و غیره
برند:( مجله و ورمه)
فضا : چه مقدار و چه بخشی از صفحه ای که رزرو می کنید

modirsun.com

کسب و کار یک ,تبلیغات ,تبلیغ ,، ,تبلیغاتی ,خدمات ,است که ,یک تبلیغ ,که در ,وجود دارد ,بازاریابی buzzمنبع

رسانه چیست؟

تبلیغات چیست؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Bia2sari توتال_وار پرشین خرید انواع قطعات لیفتراک دوره تخصصی آموزش های مراقبت از پوست آنلاین اجناس فوق العاده مای تلگرام طرح لایه باز شما mizkade چاپ پوستر سه بعدی